Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Jeśli od odbioru paczki minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.
Zwrot pieniędzy następuje tylko wtedy, gdy klient odeśle produkt na niżej podany adres przeznaczony do zwrotu. Zwrócony towar musi być nieużywany i znajdować się w tym samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, czyli uszkodzone lub brakują im części z przyczyn od nas niezależnych.
Procedura Reklamacji
1. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić czy opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie, należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu zwrotu pieniędzy.
2. Procedurę reklamacyjną rozpoczynamy od zgłoszenia przez klienta reklamacji poprzez wysyłkę maila z opisem problemu i powodu reklamacji na adres: kontakt@stario.pl
3. Dział Serwisu weryfikuje zgłoszenie, powiadamia klienta o przyjęciu zgłoszenia oraz nadaje mu numer. Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób indywidualny dlatego serwisant przedstawia propozycję dalszego postępowania w sprawie
4. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru lub otrzymania zgłoszenia o uszkodzeniu produktu w transporcie
5. Wszystkie koszty związane z transportem w przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz paczek wysyłanych na nasz koszt.
Zwrot (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.
W przypadku jego zatwierdzenia, przelejemy odpowiednią kwotę na Twoją kartę kredytową lub dokonamy zwrotu w pierwotnej formie płatności, w najkrótszym prawnie ustalonym terminie. Zwrot pieniędzy jest możliwy 14 dni od momentu zakupu towarów i następuje w momencie odbioru produktu, który klient wysłał na swój koszt na podany niżej adres.
Brak zwrotu pieniędzy (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z bankiem który wydał kartę kredytową, przetworzenie płatności może potrwać kilka dni.
Jeśli wykonałeś wszystkie te kroki i nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@stario.pl
Produkty w ofercie specjalnej (jeśli dotyczy)
Zwrotowi podlegają tylko produkty w cenie regularnej. Produkty w ofercie specjalnej (tzw. promocje/przeceny) nie podlegają zwrotowi.
Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić artykuł, poinformuj nas o tym na kontakt@stario.pl i odeślij na adres widniejący na przesyłce, dodatkowo prosimy o zdjęcia przedmiotu drogą mailową, który jest wadliwy lub uszkodzony.
Prezenty
Jeśli artykuł w momencie zakupu i wysyłki bezpośrednio do Ciebie, został oznaczony jako prezent, otrzymasz bon podarunkowy o wartości tego zwrotu. Po otrzymaniu zwrotu bon zostanie wysłany pocztą.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent, lub prezent został wysłany kupującemu później, zwrot pieniędzy wyślemy kupującemu.
Wysyłka zwrotu
Koszty wysyłki odesłanego towaru pokrywa kupujący. Nie podlegają one zwrotowi. W zależności od Twojego miejsca zamieszkania czas potrzebny na odesłanie produktu może się różnić.
Jeśli zwracasz produkty o wartości większej niż 125,00 PLN, powinieneś rozważyć wysyłkę z możliwością śledzenia lub wykupienie dodatkowego ubezpieczenia.
Dane sklepu i adres wysyłki do zwrotów:
Stario
ul. Ułańska 7
75-699 Koszalin