Wysyłka i dostawa

KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE?
Zamówienia są wysyłane bezpośrednio z Polski kurierem wybranym przez zamawiającego. Ze względu na popularność naszych ofert, prosimy o szacunkowe 2-4 dni roboczych, aby Twoje zamówienie zostało wysłane do Ciebie. 

CO SIĘ STANIE, JEŚLI MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZABLOKOWANE LUB ZGUBI SIĘ W TRAKCIE WYSYŁKI?
Wszystkie nasze zamówienia wysyłane są wraz z ubezpieczoną wysyłką i obsługą. Jeśli zamówienie utknie w punkcie wysyłki, zostanie odesłane lub nawet zgubione podczas procesu dostawy, przepraszamy! Usługa pocztowa jest poza naszą kontrolą. Jednak w takich przypadkach, ponieważ paczki są ubezpieczone, wyślemy Ci nową paczkę z szybszą wysyłką i pełnym śledzeniem lub zaproponujemy zwrot pieniędzy, jeśli to możliwe. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zwrotów, jeśli mogą one mieć zastosowanie w przypadku wysyłki.

PODATKI I SZCZEGÓŁY DOSTAWY?
Nie będziesz zobowiązany do zapłacenia cła i podatków. Towar zostanie doręczony przez Inpost lub innych kurierów wybranych przez zamawiającego, nie ma możliwości ustalenia godziny doręczenia. W razie nieobecności zostanie pozostawione awizo lub sms od kuriera.